Wednesday, May 11, 2011

Pencarian Lelaki Berani dan Awek Sporting

My, oh my.

Apa nak jadi dengan facebook ni beb?

Firstly aku jumpa;


Wow. Cool. So how does this thing works?
Okay each person akan hantar gambar masing-masing untuk mengaku sweet (bagi lelaki) dan untuk awek bertudung. Gambar yang paling banyak like akan menang.
(Dapat hadiah ape aku pun tak tau. Kereta kot? Haha wtf)

And as I was browsing last night, aku nampak pulak;


And now wtf is this shit?
Diorang punya konsep sama je. Just nama je lain. Aku tak nak condemn or salahkan mana2 admin dari mana2 page, tapi kan, seriously? Tolong la bro. Desperate sangat ke nak cari jodoh? Alahai.

Aku malas nak komen banyak-banyak, nanti ada pulak yg backfire. Yay! Like la gambar saya okey? huh

And aku pun menyemak la dalam page2 ni, nak tengok budak2 ni promote diri.

Yang lelaki, posing sweet habis. Yang perempuan, buat-buat comel.
Ada yang okey, okey la kan. Lelaki dahi luas ada. Perempuan bibir itik ada.
Macam-macam ada.

Beb! Come on la! Apehal promote kat facebook sampai macam tu sekali? Bajet hero remaja la ek? Damn. Teruk dah dunia ni teruk dah teruk dah.

Dipromote beberapa kali! Wow! Wow! Wow!
So aku pun buat la slogan...
Hell yeah.

Salam alaik~

=)

No comments:


Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...