Monday, May 9, 2011

Khas Hari Ibu: I Can't Say How Much I Love You (Mother)

So tell me guys, how much do you love your mother?

Oh, maaf, sempena hari ibu aku rasa elok ditulis dalam BM je. Nanti ada pulak hater yang cakap aku poyo.

Mak aku.
Okey, tak ada idea, tak ada preparation or anything such nak tulis blog kali ni.
Just mere dadication untuk mak aku yang tersayang.

Tak perlu panjang panjang maybe, sebab esok final paper untuk semester kali ni. Gonna screw it up, probably. Ape pun, berjuang hingga titisan darah terakhir.

Tolong la tengok video kat atas ni. So sekarang fikir, apa akan jadi kalau dunia ni x ada mak?
1. Tak ada siapa nak ajar kita berak.
2. Tak ada orang nak kejut kita pagi-pagi.
3. Makhluk-makhluk pedophile mengganas.
4. Ramai orang tak mandi seminggu atau lebih.
5. Tak ada orang nak membebel.
6. Beb! Cane nak breastfeed baby???

Okey aku mengarut. Sorry.

One more, kenapa korang sayang mak korang?
Aku sayang mak aku sebab;
1. Aku boleh call beliau bila bila masa tanpa rasa bersalah.
2. She's the best chef ever!
3. Aku boleh cakap/kongsi macam2 dengan mak aku. Dari akademik sampai la ke peribadi. Dari luar sampai dalam. Hell yeah you know what I mean.
4. Aku boleh ajak mak aku teman aku pegi tengok wayang. Or pegi mane2 je.
5. Oh, oh, aku pun boleh pergi teman mak aku shopping tanpa rasa malu.

So untuk Hari Ibu tahun ni, aku buat video dibawah ini untuk mak aku (versi grunge).
Untuk post Hari Ibu tahun lepas yang lebih bermakna (sebab tak ada final, hehe), klik sini.

So dalam cengkerang kura kura, aku sayang mak aku sangat-sangat.

And tell me guys, what will the world be without moms? And why do you love your mother?








Salam alaik~

=)

No comments:


Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...