Wednesday, June 10, 2009

I know somebody...

Aku kenal seseorang.
Dia malas belajar walaupun x pandai sgt.

Aku kenal seseorang.
Yang sgt2 suke bangun lewat. Bukan setakat weekend. Weekdays pon.

Aku kenal seseorang.
Yang suke tinggal solat. Subuh hari2 lewat. X pon x wat terus.

Aku kenal seseorang.
Yang x pernah nak berfikir sebelum bercakap.

Aku kenal seseorang.
Yang 24 jam berfikir/bercakap pasal awek dia. (ak x jeles pon r...)

Aku kenal seseorang.
Yang fanatik dengan muzik. Tapi bukan hebat sangat pon.

Aku kenal seseorang.
Yang malas basuh baju, kemas meja/ katil. Life mmg x organize.

Aku kenal seseorang.
Yg kuat main ngan tgok movie. Pastu malam test/kuiz cuak x tentu pasal.

Aku harap org ni berubah. Hidup kau baru nak start. Jgn rasa selesa sgt. Berubahlah.

2 comments:

Anonymous said...

ok2.. aku insap.. satisfied?

Unknown said...

bukan ko r.. perasan!!! haha~~


Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...