Sunday, October 25, 2009

Ikhtiar Terakhir.

"Ya Allah, sekiranya kegagalanku membawa fitnah kepada Islam 
dan perjuangan, maka Kau cemerlangkanlah aku dalam setiap perkara.
Dan sekiranya kejayaanku membuatku jauh dari Islam dan perjuangan,
maka kau lebih berhak menentukan selayaknya untukku.
Kerana aku imani, tiada apa yang Kau takdirkan sia-sia
melainkan ada hikmah yang belum tersingkap nilainya."

Entri pendek penguat semangat.
Terima kasih saudari Fatihah atas peringatan.
Doakan kejayaan aku, kawan-kawan.

7 comments:

Nazrul Fazli said...

kena kuat usaha baru bertawakkal.semoga usaha yang gigih membuahkan hasil..kalau tak berhasil yakinlah sesungguhnya tuhan maha mengetahui apa yang hamba-Nya tidak ketahui..<2:216>

Anonymous said...

ermmm...semoga Allah kuatkan semangat saya jugak...

ALLAHUAKBAR!!!

OreDigger said...

salam~

InsyaAllah bole..
jgn jamming jer..
abeskan study tue dlu..
abes exam bole start balik..

Good luck & all the best!!!

=)

alay! said...

kalu bley like cam fb ak dah like dah :)

Syahmi Yem said...

yun: thanks weh! (^_^)

fatihah: npe suke sgt jadi anonymous ni? haha. yep2. all the best to all of us.

oredigger: err..spe ni?
thanks.. dah lme r tak jamming. dah 2 mggu lebey kot?

ali: like2! ;P

inni akhofullah said...

yup!!
all da best..

hee..
yela2!!
x jadi anonymous la..
kene menunutut dulu nie..

hmm...tengok la...

leynn said...

Gudlux syahmi... in wateva u do. slawat jgn lupe..

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...