Wednesday, July 8, 2009

Otak Kusut, Jiwa Kacau, Ska Punk dan Plague of Happiness

otak kusut. jiwa kacau.

otak kacau. jiwa kusut.

kenapa dah tak tenang?

ini blog syahmi. edisi jangan lari dari masalah.

aku tulis english. orang cakap aku berlagak.

aku tulis panjang. orang taknak baca.

aku tulis muzik. orang cakap aku bajet tau.

aku tulis perasaan aku. orang cakap aku emo.

INI BLOG AKU. JANGAN BACA KALAU TAK SUKA.

aku tak kutuk orang. tu yang penting.

plague of happiness. addicted dengan diorang.

aku seronok. aku layan brass section diorang.

aku sedih. aku layan gitar diorang.

aku marah. aku layan vokal keras nas.

p/s:kenapa aku sayang gitar aku? sebab dia always there for me.

4 comments:

AZLeEn AziZ said...

aku slalu je bace blog ko.. haha

Anonymous said...

erk..wr0ng

Unknown said...

haha. what's wrong? blog aku ade kutuk org ea?

haha..maaf ek...

:P

. said...

blog ko ok ja.


Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...